Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår som jag så stort lovade... Vi kom hem väldigt sent så jag han bara slänga mig i duschen och äta lite snabbt sen var jag tvungen att åka och jobba. Efter jobbet var jag väldigt trött så jag orkade inte, så av den anledningen blev det inget igår.
Men idag så har jag inga undanflykter så det är lika bra att köra på😉

Alla ytterväggar var färdigisolerade, ventilationsrören var färdigdragna och nu var det "golv" på ovanvåningen alltså golvspånet där golvvärmeslingorna ska gå i. 

Här kommer  bilderna😊
Vårat sovrum och lilla gästrummet

Barnens sovrum


Badrummet och trappen ner.

Vi passade även på att städa upp på tomten, slängde två fulla släpvagnar med skit.
Helt sjukt vad mycket skräp det blir när man bygger hus, men väldigt roligt när det är klart😊


Kommentera

Publiceras ej