Idag har jag varit till min syster i näs och hälsat på❤️ Så kul att hälsa på hemma hos dom, kommer bli så bra när vi flyttar närmare så vi kan ses oftare och mer spontant😉 Åkte förbi huset såklart, både när vi åkte till näs och efter att vi varit där... Hade hänt saker på dom få timmarna. När vi åkte dit på em i 16 tiden så var ställningen borta! Oj vilken skillnad det blev, tomten kändes genast större och huset blev mycket vackrare såklart😊 eftersom det var mörkt ute får ni ha överseende med bildkvalitén... 









Hela nedervåningen är isolerad och plastad. Känns väldigt bra att det händer saker igen. Syns inte mycket från utsidan men desto mer inne. Ja jag är imponerad över snickarnas insatser som jag sagt så många gånger. Ska nog köpa en varsin julklapp åt dom och ställa in i huset, det är dom värda😊

Blev ingen julgran vid huset i söndags då vår minsta dotter hade feber, så vi får se om vi sätter dit någon eller om vi hoppar över det helt, det återstår att se😊

Nu kryper jag upp i soffan och ser några avsnitt av bron innan det blir lite efterlängtad sömn😴
Trevlig kväll på er!


Kommentera

Publiceras ej