Känner mig besatt av yr just nu, kollar vädret inför fredag och helgen hela tiden och än så länge ser det lovande ut✊🏻✊🏻 inte förens på onsdag em ska det bli lite regn om man ska tro vädret idag iaf. Jag  vet inte om snickarna tänker börja resa stommen redan på fredag eller om dom börjar på måndag som dom sagt tidigare... Jag vill ju att dom ska börja redan på fredag, men sån tur har jag väl inte. Jag ska iaf vara på plats i Leksand kl 06:45 för kl 07:00 kommer lastbilen med det stora plockepinnet😊Jag och barnen sover i näs torsdag till fredag om Meja inte har feber fortfarande... Då blir det iaf lite mer sömn än om vi ska åka från Falun. Ja jag hoppas att vi har vädergudarna med oss iaf så vi slipper stå i regn och frysa ihjäl oss😊



Trevlig kväll mina vänner❤️

Kommentera

Publiceras ej