Vi hade tänkt åka till tomten idag efter jag slutat jobbet och hämta upp Fredrik på jobbet när jag hämtat barnen, men riktigt så blev det inte... Det slutade med att jag fick ringa efter en bärgare som fick köra både mig och polon till verkstaden. Så imorgon ska dom göra en felsökning på bilen så får vi se vad som blivit fel. Han bara stod och hoppade och massa olika varningslampor började lysa på bilen. 

Så istället för att komma hem 15 som jag brukar göra när jag jobbat så var jag hemma 16.30. Ringde Fredrik och han kunde smita från jobbet och hämta ungarna. sådana här gånger är man glad att man har kostat på sig försäkringar så man bara kan ringa en bärgare som hämtar en och får en hyrbil istället👍🏻
 
Så när jag till slut kom hem så lagade vi lite mat och sen fick hyrbilen sig en tur till Leksand. Lite senare än planerat men vi kom dit iaf❤️ 
Nu kommer det som vanligt lite bilder😊




God kväll kära vänner☺️

Kommentera

Publiceras ej