Nu är elektrikerna klara med övervåningen också och jag måste ju säga att det känns väldigt bra😊 Tror att vi fått till det precis som vi vill ha det, vilket är bra😉 Och på måndag är väl snickarna tillbaka igen också, heja heja så då ska innerväggarna sättas igen och innertaket ska upp sen är det dags för kök tror jag bestämt👏🏻 men en sak i taget😊

Bilder i vanlig ordning.

Badrum

Del av allrummet och in till gästrummet

Badrum och trapp

Vägg i vårat sovrum klädkammare på varsin sida👍🏻

Trappen igen

Närbild på en kabel där det ska sitta en spot så småning om...

Nu är det även förberett för belysning på den blivande balkongen...

Här kommer altan och balkong också finnas när allt är klart👌🏻

Det var allt för denna lördag, återkommer så fort jag har något mer att berätta. 

Nu kryper jag ner i soffan och tycker lite extra synd om mig själv, har råkat ut för en dunderförkylning och känner mig inte alls pigg egentligen .

Trevlig helg alla läsare😊


Kommentera

Publiceras ej