Lördag = Huset👍🏻 
Elektriker och röris har varit på plats under veckan, vilket jobb och jag man har nog svårt att förstå hur mycket slangar och rör det går i väggar och tak i ett hus egentligen... Undervåningen ser  ut att vara klar men dom har en del kvar på övervåningen... Det ser iaf väldigt bra ut tycker jag som är glad amatör och inte har någon koll på el alls😊
Röriga bilder för den som känner att den är intresserad kommer här☺️
Entrén kommer få lampor på var sida om dörren👌🏻
 
Tvättstugan
 
Som sagt vad jag är glad att det inte är jag som ska få ihop det här sen😅
 
Köket
 
Golvbrunnar i badrummet uppe
 
Toa och handfat kommer fram här.
 
Allrummet på övervåningen
 
Även el framdraget för ute belysning på altanen.
 
Groventrén får också en lampa och elskåpet ska upp bredvid dörren.
 
Japp det var allt just nu återkommer när jag har mer att berätta😊
 
Trevlig helg✨
 
 

Kommentera

Publiceras ej