Idag var vi till huset med första lasset golv. Inga snickare syntes till och ingen röris heller😔 Men allt såg bra ut. Bara innertaket och taklister kvar som ska upp. Fukten i plattan var iaf godkänd när dom mätte den👍🏻 Nu är det bara att köra på😊 varit till Kakelproffsen idag också och bestämt allt kakel/klinker. Så nu kan jag pricka av ännu en sak på listan☺️ 
Bilder här nedan vanlig ordning😊

Ett lass med golv

Hallen med utsikt mot kök och vardagsrum samt lilla WC 

Köket

Köket igen

Hallen med ingång till tvättstuga, vardagsrum och lilla WC 

Entrén 

Detta golv kommer ligga i entrén 

Detta golv kommer ligga i badrummen

Det här bli kaklet på köksön

Nu är det bara tapeterna som jag har panik över... Måste verkligen börja leta på allvar😁

Tack för att ni tittade förbi.
Är det något ni funderar över är det bara att fråga så ska jag försöka svara.
I helgen jobbar jag så det blir nog ingen mer vända till huset den här veckan. Skräphögen växer i takt med mitt dålig samvete för att vi inte tagit reda på den. Men så blir det när familjen är sjuk.

Nu intar jag soffläge med barnen och ser en film. 

Trevlig kväll på er✨


Kommentera

Publiceras ej