Hejsan på er, var bra längesedan jag uppdaterade bloggen nu🙈 men ser till min förvåning att det är många som fortfarande är in och hälsar på här trots att jag inte varit in här själv på 34 veckor!!!! Shit vilken ångest man får när man ser att så många tittar in här men själv inte ger er något tillbaka. Står nu i valet och kvalet på om jag ska fortsätta med bloggen eller om jag ska lägga ner den... Så jag vänder mig helt enkelt till er läsare där ute. Vill ni att jag fortsätter bloggande eller ska jag lägga ner den? Så fort våren kommit igång på riktigt så kommer vi börja bygga garaget och fixa lite i trädgården. Är det något som ni är intresserade av att läsa? Skriv gärna en liten kommentar om ni vill att jag ska fortsätta med bloggandet och berätta gärna vilka ni är som fortfarande tar er tid att gå in här och tittar😊 


Här bjuder jag på en sommarbild på huset när vi äntligen målat klart huset😊

Kom ihåg nu är det upp till er att visa om ni vill att bloggen ska leva vidare eller inte.

Hoppas ni har det bra där hemma i stugorna.

Hej på er😊

2 kommentarer

Frida

13 Jun 2017 08:03

Hej och vilket vackert hus! Går själv i husbyggartankar och extra roligt att hitta din blogg då min sambo är ifrån Leksand. Kollar på lite olika husbyggare och bla på just detta hus. Tänkte höra om ni är nöjda med er leverantör?

Svar: Hejsan, vad roligt att du hittat hit😊 Vi är jättenöjda med vår leverantör👍🏻 Har bara possessivt att säga om fiskarheden faktiskt. Mvh Erika
Erika

Elinor

26 Jul 2017 18:00

Hej.
Spoven är verkligen jättefin!
Vi håller på och planerar för att bygga Tranan.
Jag undrar om ni lyckades hålla er budget och om ni hade helentreprenad? Får man fråga vad slutsumman hamnade på?
Finns det något som ni känner nu efteråt att ni skulle ha gjort annorlunda?
Mvh Elinor

Svar: Hejsan Elinor
Tack så mycket, vi tycker också att spoven är väldigt fin😊 Men det är även tranan. Vi tittade på tranan också men min man tyckte att om vi ändå bygger ett nytt hus så kan vi göra det ordentligt och det är jag väldigt glad för nu😉 Vi har nog lyckats hålla oss till våran budget, vi hade en budget på att hålla oss till ca 4 miljoner och det har vi gjort. Mer exakt summa har jag faktiskt inte koll på. Men vi ska väl sätta oss ner och räkna ut det så småningom. Det finns väl lite småsaker som man kommer på att vi kanske skulle gjort annorlunda som tex att vi skulle satt centraldammsugaruttaget på andra sidan väggen istället för att kunna ha den inkopplad hela tiden, men det är småsaker. I det stora hela är jag/vi väldigt nöjda med våra val.
Hoppas detta hjälpte dig något!
Lycka till med erat bygge.
Mvh Erika
Erika

Kommentera

Publiceras ej