God Jul kära läsare🎅🏼🎄
 
Idag är det julafton och den har vi tillbringat med min sida av släkten, hemma hos mina föräldrar. Mycket trevligt, många härliga barn med föräldrar och god mat. Kan man önska sig mer?! Nej jag har firat den jul som jag vill ha den.
 
Eftersom vi firade julen hos mina föräldrar som bor en bit utanför Leksand så passade vi självklart på att åka förbi huset och titta. Nu var ungarnas vägg uppe också och det kändes skönt, dock ett litet problem... Det ena sovrummet har fått två förhållande medans det andra är utan... Jo det stämmer, men det verkar som snickarna kommit på det för dom har skrivit på ena väggen fel här. Så det kommer nog rättas till efter julhelgerna☺️ Dom hade nog lite för bråttom igår och ville hem och fira jul så det blev en liten miss i protokollet😉
 
Bilder som vanligt för den som finner det intressant här nedan😊
 
Dörrhålen taget inifrån sovrummen.
 
Dörrhålen och innerväggen till barnens sovrum. Det högra dörrhålet ska sitta till vänster om det andra dörrhålet.
 
Innerväggen i gästrummet är nu uppe.
 
En klädkammare i vårat sovrum.
 
Ingångar till varsin klädkammare i vårat sovrum.
 
Det var allt jag hade och visa just nu, så åter igen vill jag önska er en riktigt god jul och ett gått nytt år!
 
Julgranen här hemma som barnen klätt så fint🎄
 


 

Kommentera

Publiceras ej