Idag har jag och F tillbringat hela em och tidig kväll på fiskarheden😅 men nu är köket ritat och beställt, hamnade några tusen över deras standardkök men det är det värt för att få massiva köksbänkar istället för laminatskivor, integrerad diskmaskin och lite sådant... Vi är iaf mycket nöjda med köket och hoppas att vi (läs jag) kommer tycka samma sak om ca 8 månader också😉 Vi gjorde även massa andra val, men där var jag inte lika fokuserad eftersom jag bara ätit frukost och mycket energi gick åt till att få till köket, det kände jag var viktigast idag😊
 
Vill säga ett stort tack till min mor också för att du tog hand om barnen åt oss, väldigt nöjda barn som fått åka tåg för första gången😊 (iaf som dom kommer ihåg...) 
 
Vi var även förbi tomten innan vi hämtade barnen i näs, såg att det är någon som varit där och markerat ut tomtgränsen med pinnar. 
Spännande😊
 
På Tisdag ska Leksands kommun ta upp våran bygglovsansökan på deras nämnd, så snart har vi ett beslut också! Hoppas det blir positivt✊🏻✊🏻✊🏻
 
Nu blir det sova, känner att mitt huvud bara fungerar till 25% så nu behöver det laddas om. 
 
God Natt.
 
Här kommer några bilder på köket också.


 
 





Kommentera

Publiceras ej