Jag håller på att leta ihjäl mig efter den perfekta hallmöbeln, men har börjat inse att den inte är byggd ännu...😉 Men massa inspiration har jag hittat iaf. Jag vill att hallen ska rymma mycket men det ska inte se rörigt ut, sen är jag lite allergisk mot att se alla skor. Men det är ju å andra sidan kan det vara snyggt om dom står snyggt och prydligt på sin plats också. Mycket förvaring för skor är ett måste i våran familj, vi har verkligen för lite förvaring för skor där vi bor idag... Och sen vill vi ju gärna ha minst två par skor var framme dvs bara där krävs det plats för 8 par skor, sen är det ju alltid trevligt om man kan få plats med gästernas skor också. Ja det är ett projekt, men om man nu bygger nytt så vill man ju att allt ska bli perfekt också, så det känns som att man ska lägga tid på sådana viktiga saker. Hallen är ju det första man möts av när man kliver in i ett hus, så det känns viktigt att lägga ner lite extra tanke och krut på att få hallen perfekt👌🏻 här är ett litet smakprov på vad jag gillar, ni får gärna komma med tips om ni har något sådant😊
Bild 1 lånad från lantliv.com 
Bild 2 lånad från @lundegarden på Instagram 
Bild 3 lånad från @hemofrojder_byellalotta på Instagram Bild 4 lånad från www.houseofturquoise.com 

Denna vecka kommer det inte hända något nytt med huset då snickarna är på ett annat bygge och arbetar.

Trevlig kväll folket


Kommentera

Publiceras ej