Idag har vi varit till huset och slängt massa skräp igen... Mycket skräp blir det när man bygger hus. Snickarna har fixat utsmyckningarna till huset som ska sitta högst uppe i nock på vindskivorna, dom tyckte vi skulle måla dom innan dom satte upp dom så vi har tagit hem alla delar så nu måste vi köpa färg så kan jag måla dom sen😊
Nästa helg ska vi göra en ordentlig städning på gården tänkte vi så vi verkligen får bort ALLT skräp.


Delarna


Så här kommer det se ut när dom sitter uppe sedan😊

Nu ska jag åka och jobba lite, men önskar er andra en trevlig söndagskväll.


1 kommentarer

Sanna

15 Nov 2015 15:25

Hej! Jag följer din blogg, jättekul. Har alltid tyckt att just spoven är precis så ett hus ska se ut. Så himla fint! Jag och sambon ska också bygga så får se om det blir Spoven för oss också eller om det blir enplans som egentligen funkar bäst för oss för att få en planlösning som duger ;)

Svar: Hej!
Vad kul att du skriver, och framförallt väldigt roligt att du följer min blogg. Det är alltid trevligt att få ett litet avtryck från er som läser😊 Ja Spoven är verkligen ett fantastiskt fint hus. Vad kul att ni också funderar på att bygga, det är en rolig process, men ganska jobbig också... Iaf till en början. Ja det är mycket att fundera på men jag önskar er lycka till hur nu än det blir😊
Erika Holm

Kommentera

Publiceras ej